In my favorite corner

 
Godmorgon! Kolla vad mysig min lilla hörna i mitt rum har blivit. Förut hade jag ett stort sminkbord som inte gjorde någon som helst nytta. Nu har jag en stor Alexbyrå från IKEA med alla mina skönhetsprodukter + smink i. På min stol i plexiglas (också från IKEA) hänger min nya skinnjacka från Mango, min YSL väska, min gråa ribbstickade polotröja, min lilla filmkamera och min favoritkräm från Estée Lauder. I like it! Nu ska jag bara få ordning i min byrå och ovanpå den för just nu är den a hot mess. Men jag vet inte riktigt hur jag vill ha det än så det får vänta en stund till. Jag vet i alla fall att jag ska köpa små förvaringslådor i plexi som jag kan ha i alexbyrån så jag kan ha det lite mer organiserat i den. Hur som helst, nu ska jag springa iväg på ett ärende och sedan ska jag hem och ta en liten siesta innan jobbet. I am so worth it. So long!!
 
4
ajosefinm.blogg.se

Åh så himla fint! :)

Svar: Tack! :)
Emma´s Closet

Linnea

Hej Emma,
Jag har en fråga angående när du fotar outfit-bilderna till din blogg: har du alltid med din kamera och en person som fotar alla bilderna eller går du runt och konkar på ett stativ? Är så nyfiken.
Och hur många timmar tror du att du lägger på outfitbilder i veckan?

Tack för så fina bilder från Kos!

Svar: Hej! Tack så mycket för din kommentar! Jag försöker verkligen fota outfitbilder så ofta jag kan men eftersom det är min pojkvän som alltid tar alla outfitbilder så kan jag bara göra det när vi båda kan. Jag har ett stativ men jag tycker det är så svårt att få fokuset rätt när man ska fixa allting själv. Så det är alltid min pojkvän som fotar och så fort vi har någon dag ledig så försöker jag få med mig honom att fota bilder :) Ibland lägger jag ner 0 timmar på outfitbilder för jag inte haft någon ledig lucka att komma iväg och ta bilderna, men när jag väl tar bilder så tar det kanske 1-2 timmar att fota och sedan tar det kanske 2-3 timmar att redigera bilderna :) hoppas du är nöjd med svaren på dina frågor!
Emma´s Closet

ISA

aa men så roligt att fixa och ha sig lite hemma :) Hoppas du har en fin solig tisdag :)

Annica

åh vart är den fina blåabollen från?

Svar: Den är från Michael Kors! :)
Emma´s Closet