My morning

Bättre bilder på det nya mobilskalet från Malene Birger.
 
Godmorgon! Imorse ringde klockan halv 8 och jag var inte alls sugen på att kliva ur sängen. Ville helst ligga kvar där resten av dagen. Men halv 12 ska jag provjobba för ett sommarjobb så jag behöver röja undan lite jobb här hemma först. Efter jag jobbat ska jag försöka hinna med ett gympass innan jag ska rida. När jag tänker efter har jag ett fullspäckat schema hela veckan, det var länge sedan jag hade så här mycket inplanerat. Men det känns som det kommer bli en väldigt rolig vecka också!
 
Ha en bra tisdag ♥
3
Sus

Ditt mobilskal är så himla fint :)

Svar: Tack, är super nöjd med det!
Emma´s Closet

Elsa Ohrås

Åhh så härliga bilder!! :)

Svar: Tack! :)
Emma´s Closet

Benington.se

Riktigt snyggt skal! <3

Svar: Tack så mycket! :)
Emma´s Closet