DIY- Written i marble

 
Pimpade mitt lilla anteckningsblock där jag skriver ned allting som jag kommer på. Marmor är så läckert, passar till och på allting, så självklart fick det bli det!
16
Emelie

Blev riktigt fint! Älskar marmor, så himla fint mönster! :-)

Svar: Ja det är verkligen det! :)
Emma Vikström

Sara

Blev otroligt snyggt :)

Svar: Tack! ☺️
Emma Vikström

leonor broberg

snygg

Svar: Tack!
Emma Vikström

Olivia

Nice, hur gjorde du det, målade du? :)

Svar: Det är en plastfilm som man bara klistrar fast. Finns på Bauhaus! :)
Emma Vikström

Ida ☯ the sky under the sea

Snyggt! Brukar pimpa mina med, men med kollage :P

Svar: Tack! De blir ju lite mer personliga om man gör om de själva :)
Emma Vikström

Robex Lundgren

snyggt

Svar: Tack! :)
Emma Vikström

Sandra Karlsson

Jätte snyggt! :) hur har du gjort det? :)

Svar: Jag gjorde det genom att använda plastfilm :) man klistrar på det, super enkelt! Köpte plastfilmen på Bauhaus!
Emma Vikström

Ida

Snyggt!!

Svar: Tackar! :)
Emma Vikström

Crazie -

Super fint!! c:

Svar: Taaack! :)
Emma Vikström

Sofia

Så snyggt!

Svar: Tack! :)
Emma Vikström

SALLY

så jävla snyggt, älskar marmor-mönster !

Svar: Tack! Ja jag gör också det!
Emma Vikström

Sara

va kreativt! :)

Svar: Åh tack så mycket :)
Emma Vikström

Amanda Niclasson

Snyggt! :)

Svar: Tack!! :)
Emma Vikström

Frida Creativfe Design

Hallå där!

Känner du för att fixa en ny snygg bloggdesign?
Kika in på min sida så får du veta mer :)

Mohammedi's | Art, model & designer

wow

Clin

Så fint =)

Svar: Tack! :)
Emma Vikström