Livin' in my socks

Som ni har märkt har det vart en aningens glest mellan blogginläggen den senaste veckan. Mitt humör har pendlat upp och ner likt en berg- och dalbana. Det har vart sjukt frustrerande att inte riktigt veta hur man mår. Men gott folk, alla svackor har sina slut och nu äntligen börjar jag hitta tillbaka till någon slags motivation till livet. Skönt!
 
Och vet ni vad som hände i morse? Jag tog äntligen mig själv i kragen och åkte till gymmet för ett riktigt svettigt pass. Körde igenom hela överkroppen, det vill säga biceps, triceps, bröst och axlar. Och det känns så skönt nu efteråt, alltså faktiskt. Om jag får säga det är jag riktigt nöjd över mig själv. Så imorgon när lönen kommer så blir det att på en gång åka och förnya mitt gymkort.
Nu sitter jag här i köket i mina underbara sockor från Gotlandsstrump fabrik som ni också kan köpa från Ågestas Ridsportbutik. De här är knähöga och är gjorda på mohairget men det finns också kortare modeller på både mohairget och ull från gotlandsfår. Helt underbara!
Vad annars händer i mitt liv idag? Jo tack, 13.20 ska jag till en läkare som ska kolla på mina halsmandlar och så ska vi se om de ska tas bort eller inte. Om jag ska erkänna så är jag lite nervös, fast samtidigt vill jag ju inte ha dem i min hals längre... Direkt efter det åker jag till jobbet och efter det så rider jag precis som vanligt.
 
Ha en fin måndag och ta hand om varandra. Xx