PAUS

Här har jag spenderat en liten del av lovet på. Det näst mysigaste stället på jorden. 
 
Jag behövde en paus nu när jag väl kunde ta mig en ordentlig en. Så jag, min prins och min lillasyster åkte upp till Värmland på onsdag morgon och åkte hem igen torsdag. Det BEHÖVDES. Laddade upp med helt ny energi hos min morfar hemma hos han. Han bor avlägset från storstaden. Ute på landet med bara åkrar och skog runt om. Det var så himla skönt att bara komma ifrån ALLT. Tog med kameran så ni ska få lite bilder senare under dagen.
 
Nu är jag i alla fall hemma igen! Jobbade till och med igår. Så nu är man tillbaka från sin omladdning. Idag har jag rätt mycket att stå i så lika bra att börja. Först ska jag åka och träna. Har inte tränat sedan måndags vilket känns tråkigt. Därefter så ska jag plugga till det enorma prov jag har i Kriminalteknik på tisdag efter lovet... 6 kapitel alltså. Jag ska läsa i min svenska bok och skriva klart mitt träningsprogram jag har på idrotten. Så har ändå rätt mycket studier att ta tag i idag... Känns tråkigt. Ikväll blir det att städa mitt rum hemma hos mamma eftersom hon får gäster på lördag och vill att det ska vara rent och fint då. Och självklart ska jag hinna uppdatera här på bloggen också!