Pineapple morning

 
Godmorgon! Sovit gott? Själv har jag sovit som en liten prinsessa! Det blev en sväng förbi centrum efter nio tiden för att inhandla lite ny frukt till juicemaskinen. Ananas, morötter och mynta fick det bli.
Vad ska jag annars göra idag? Jo tack, först ska jag ringa några samtal angående jobb, byta två skjortor och förhoppningsvis, om jag har tur, träffa Frida. Sist blir det träning ikväll!
5
Emelie

Härliga bilder! :)

Svar: Tack!! :)
Emma Vikström

Elsa

superfina bilder!

Svar: Tack så jätte mycket! :)
Emma Vikström

JuliaJ

uh, tål inte ananas haha, trevliga bilder annars!

Svar: Det som är så gott! Tack så mycket! :)
Emma Vikström

meyav

fina bilder. Vad använder du för kamera? :)

Svar: Tack! Just nu använder jag Nikon D3000 men ska snart uppgradera mig hehe! :)
Emma Vikström

Stephanie Nyberg

Åh va fina bilder! Vart har du köpt bh:n/toppen? Så fin!!

Svar: Tack! Jag köpte den i ett 2-pack på H&M!! :)
Emma Vikström