SISTA JANUARI



Godmorgon! Sista januari idag då. 2013 har faktiskt vart ett rätt bra år med många bra saker som inträffat, men också några dåliga. Mot- och medgångar formar ju trots allt oss själva och jag tycker inte man bara ska ha medgångar här i livet. Livet ska inte vara för enkelt. Men nu är det dags att lämna det gamla 2013 bakom sig och blicka framåt för det nya året. Själv välkomnar jag 2014 med öppna armar och jag är spänd för att se vad som väntar mig under det kommande året.

Sista dagen av januari börjar bra; i en säng i en liten stuga som ligger alldeles intill vattnet. Och jag har min sussande man bredvid mig. I en annan liten stuga ligger Emmie och Erik som vi ska fira nyår med. Det kan ju inte bli bättre! Själv ligger jag klar vaken och väntar på att väcka älsklingen, men vill ändå låta han sova så länge som han vill. Jag behöver gå på toa men vill inte kissa ute ju...
Sen börjar jag bli lite små hungrig så snart är det nog dags att väcka honom ändå!