Strålande sol!

Hej hopp på er som fortfarande läser denna övergivna blogg! :) Lite dött har det vart här ett tag nu, men jag tänkte kanske börja blogga lite smått igen. Kommer ju in i små perioder då jag verkligen inte orkar eller har lust att blogga, och ibland kommer jag in i perioder då jag vill plugga. Nu är jag inne i en bra period.

Har väl egentligen inte hänt så mycket under tiden då jag inte har bloggat. Har träffat pojkvännen och vänner, och till mesta dels pluggat. Har börjat springa typ varje dag och ska dra ut på en liten power-walk efter skolan hade jag tänkt, om jag hinner det vill säga.

Sitter helt flone i datasalen och skriver på min samhällsuppgift och väntar på att Malin ska palla sig hit. Slutar halv 5. Har väldigt mycket plugg.

Har också fått lite coola ny-gamla kläder från min gamel faster, därbland en neon gul kavaj som jag bara längtar efter att få bära. Ska sälja lite kläder som jag inte vill ha kvar till en second hand butik och tjäna lite stålar och sedan ska jag kanske sy om någonting eller något, vi får se helt enkelt! Bara jag får tid så ska jag göra det!

Sedan i helgen så ska jag först fira min storebror på fredag, kanske gå på maskerad på lördag och sedan plugga den tid som blir över.

Juste, ikväll ska jag rida också. Det var ett bra tag sen så det ska bli riktigt kul! :D

Puss och kram!