Hej o hå.

Har världens mens värk, för er som vill veta, men jag har kämpat mig igenom dagen som har vart lite halv tuff faktiskt. Efter skolan följde Marcus med mig hem och vi pluggade sten hårt, han jobbade matte medan jag skrev på min samhällsuppgift, och nu är jag typ klar, wihoo! Har bara en punkt var, men det är chillpill, har typ en vecka på mig att skriva sen så det ska jag nog hinna! Ska nog ta fram kemi boken och plugga lite inför det feta provet som väntar v. 21. Avgå kemi. Men men, det är bara att göra. Imorgon så ska Marcus sova här och min bror kommer även hit, härligt. På lördag ska jag rida och sedan på maskerad. Sen på söndag blir det nog en riktig plugg dag.

Hoppas att min mensvärk är över tills imorgon för då ska jag vara hutrig och springa cooper test...

Ha det så bra! :D