Okej, nu kör vi igen då!

Jag hade tänkt mig att jag skulle börja blogga lite smått igen, uppdatera då jag har tid och lust osv!

Iallafall, v. 12 och v. 13 har vart rena helvetes veckor. Prov, inlämningar hit o dit. Känns som att jag inte har hunnit med att träffa vänner för 5 öre, aja det blir nog lite lugnare v. 14 och 15.

Egentligen har ni inte missat så mycket, ni läsare som fortfarande har hängt kvar ;) Jag har ridit, pluggat, vart med min fantastiska pojkvän, gått mycket på bio, mycket film mys hemma, hängt med malin, pluggat lite mer och ytterst lite shopping.

Idag slutade jag iallafall 11.15. Hade matteprov som gick rätt super dåligt. Hade lite tyska, helt ärligt, dom mest ovärda lektionerna i veckan. Jag verkligen ogillar dessa tyska lektioner och det ska bli så skönt att jag bara ska läsa det ettan ut. aja, det lektionen gick iallafall så långsamt. Jag och marcus gick hem till mig, kollade på ett big brother avsnitt. Sedan gick vi till skogås och köpte kebab. Gick hem, åt, kollade på ännu ett BB avsnitt. Duschade och gick o la oss, helt slutkörda efter dom här två sk. helvetesveckorna.

Aja det var väl lite kort sammanfattat och så! Ha det gött! :D