Sjukling

Har gått och blivit sjuk, och inte så lite sjuk heller. Näsan rinner, huvudet pulserar och det känns som om min skalle är en tickande bomb. Halsen kliar och gör ont. Usch och fy, inte nu på sommarlovet. Men det finns ju inte så mycket att göra åt det just nu, får hoppas att jag blir frisk snart. Sov fruktansvärt dåligt inatt också. Kunde inte somna först än vid halv ett, fast jag gick och la mig vid 10 tiden. Vaknar vid fyra att min näsa svider och gör jätte ont. Halv 5 loggar marcus in på facebook, så vi låg och pratade. Halva tiden kvar nu! Och idag är det våran halvårs dag. Idag har jag fått tillbringa 6 faktastiska och underbara månader med den jag älskar mest! Åh är så lycklig! ♥

Vi sa godnatt vid halv 7 ungefär, och sedan somnade jag om, även om min näsa fortfarande sved. Vaknade halv tio och gick upp. Så nu har jag legat i soffan fram tills nu, då jag tänkte se om mitt huvud pallar att rita lite i photoshop. Väntar också på att prinsen ska logga in :)

image descriptionimage description