Drunknar i plugg

Hej på er. Ska sätta mig och skriva en diktanalys och sen ska jag lägga mig och kolla på sagan om ringen. Fan vad härligt.

Imorgon ska jag rida vnlig lektion och hoppas på Cindy eller Rosenknoppen! Sedan ska jag tävla KM final på Cindy. Antar att hon kommer vara riktigt fjollig men vi får se det som en träning! Sen ska jag på bio, men vet inte vilken film det blir än.

Juste, skoldagen gick hyfsat. Idrott första lektionen. Styrke träning, och mina ben är heeelt döda. Kan knappt gå i trappor, haha. Sedan matteprov som gick piss, och jag har nog aldrig gjort ett så svårt prov. Efter det hade vi kemi. Jag kan bara beskriva kemilektionerna med ett ord, kaos. Asså typ ingen lyssnar, det är som ett dagis och läraren är skit dålig, jag fattar verkligen ingenting.. aja, man skrattar ju iallafall väldigt mycket på kemilektionerna.