Shopping

Hola alla bloggläsare! Nu är jag hemma från en liten shoppingdag. Vi åkte direkt imorse så jag hann inte blogga då.

Först bar det av till Kungens kurva för Frida skulle köpa nya ridbyxor och jag skulle byta ett par som hade gått sönder första gången jag hoppade upp. I affären vad det en annan som också hade köpt samma ridbyxor som jag och även hennes hade gått sönder. Så jag bytte till ett annat par svarta som var grymt sköna, dock var dom lite dyrare. Sedan så åkte vi och skulle kolla på en ny bil till mamma, men inga affärer var öppna.

Sedan bar det av till Farsta och jag och Frida gick själva. Frida fick visa saker hon önskade sig i födelsedagspresent. Själv hittade jag ljuvliga saker som bara ska finnas i min garderob. Jag tänkte köpa en grymt fin skinnjacka, men jag kom på att pengarna från ridbyxorna hade inte gått in så jag la undan tills imorgon. Jag kan lägga upp bild på den när den är min. Sedan hittade jag självklart massa andra prylar.

3
Julia

Härligt med shoppingdagar! :)



/ jonander.blogg.se

william

fin header:D

Bodypalace

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland "bra bloggar" . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace - en blogg där alla är vackra & unika