Home sweeeeet home

Nu är jag hemma ifrån landet! Vilket betyder att nu kommer jag blogga som vanligt igen! :D

Jag har haft flera underbara veckor och massor av bilder som kommer upp här! Ridlägret på skogslotten v. 28 var helt galet underbart, saknar verkligen! Jag hade en D-ponny som heter Fame. Vi klickade inte jätte bra ibörjan men i dressyren sen blev hon riktigt trevlig och jag började hitta knapparna. I hoppningen gick de lite sämre, åkte i backen 6 gånger. 5 gånger på en lektion. Sedan så red jag en privat ponny som heter Faxen ♥ Vi klickade direkt och jag vart helt kär i honom. Jag ville så gärna rida han igen efter hästbytar lektionen och det fick jag! Han hade vart fjantig och skenat runt och så, så då bad min ridlärare mig att hoppa upp på honom och rida han i en halvtimme, snacka om att jag vart helt överlycklig! Sedan fick jag byta ponny i hoppningen till hopptävlingen eftersom att jag inte ville hoppa Fame, och gissa vem jag fick då, jo Faxen! Lyckan var på max! Jag var livrädd innan jag skulle hoppa, men Faxen var så snäll så rädslan gick över. Sedan fick jag hämta hem världens bästa ponny Blondie. Jag började nästan böla, jag var så himla glad!

Jag åkte ut till landet och hade det underbart! Matilda följe med i 2 dagar och det var mysigt!

Nu är jag iallafall hemma och imorgon ska jag åka och shoppa med mor min och syster! :)