Ridsugen!

Jag är så himlans ridsugen, det är helt sjukt! Jag antar väl att det känns tomt nu när jag har ridit varje dag i två veckor och nu rider jag bara 3 gånger. Iallfall så har jag tagit mig ur min svacka jag var inne i och det känns jätte skönt! Jag hoppas att jag inte kommer in i en svacka på länge, usch det är så jobbigt.

Imorron är det ju skola och imorgon måste jag till Farsta och köpa min min svarta tröja och sen var det något mer, men jag kommer inte ihåg! Och sedan måste jag till Hööks eller Lyckås och köpa sporrar för mina har kommit bort, suck. Aja, mina förra var på tjocka så dom gick inte att böja efter stövlarna så jag ska köpa något tunnare och sedan läder remmar. Och så mina Roeckl handskar. Det kommer bli mina köp för januari pengen!

Nu ska jag nog gå och hämta mig lite té!