Ingen uppdatering igår

Förlåt för att jag inte bloggade någonting igår. Jag har ingen tid att blogga innan jag åker till skolan, och när jag kom hem var jag fat i min bok (läste trean, har dock läst ut den nu). Det är för bra, men shit så sorglig, började nästan grina på bussen.

Iallafall... Igår red jag ju oxå, jag red Adette. Super fin ponny verkligen! Dock fottade ingen och jag har ingen gamal bild på henne och mig. Hon var seg som vanligt, men sedan blev hon faktiskt positiv och ville börja trava innan när vi gjorde travövergångar på långsidorna. Hon var riktigt trevlig och mjuk i munnen :)

Idag har jag ju vart i skolan. Det enda jag typ gjorde var att läsa i min bok, inte så bra kanske. När jag kom hem började jag på 4:an och sedan har jag läst tills nu. Kalla mig tönt om ni vill...

Jag är jätte trött och känner mig lite risig. Det går nog över hoppas jag. Nu pratar jag med Anna och ska faktiskt fixa lite. Jag vill fortsätta läsa, men jag måste typ få tankarna på annat för en stund... Haha, jaja vilket otroligt tråkigt inlägg! Nu ska jag sluta att skriva innan... aa.. Skriver kanske senare om jag har tid och lust!