Bästa boken

Förlåt att jag inte har skrivit ett inlägg idag innan det här men jag jag ju vart i skolan och sen jag kom hem har jag legat och sträcktläst i nog världens bästa bok, Vampire Academy. Nu har jag läst ut 2:an och den är så otroligt bra! Längtar tills jag får 3:an av Alice imorrn!

Iallafall, min dag har vart rätt så seg, men jag har tagit mig igenom den rätt okej. Är rätt skönt att jag inte har något stall idag, eftersom att jag egentligen är i stallet på måndagar. Då kan jag faktiskt koppla av en aning. Jag ska väl inte göra så mycket mer idag. Ska ta en lång dusch sen och sedan kanske lägga mig och läsa i min sagan om ringen bok. Har läst mer än hälften i 2:an men har inte läst klart. Haha, värsta läsaren jag har blivit, men det är faktiskt skönt att få koppla av lite och läsa en bra bok!


Bästa boken!