Ny människa

Har tagit ett långt och härligt bad, rakat benen, läst sofi's mode, gjort en grundlig rengörning av mitt ansikte, ansiktmask och slutresultatet är att hela kroppen är len som en bäbis rumpa!  Ska strax lägga mig i sängen och få mig en rejäl sömn så att jag är pigg och fräsh imorgon!

Juste, imorgon ska jag faktiskt gymma med min kära vän Astrid i skolans gym för första gången, spännande att se hur det går! Vi ska börja spinna och sedan träna med maskinerna. Så jag måste upp tidigare för jag ska bege mig hem till mamma och hämta träningssaker! Det ska bli skönt att kunna gymma nu i skolan på håltimmarna! Jag och Astrid planerar att träna 3 gånger i veckan, så jag kommer bli slimmad som en... ja någonting.

Iallafall, märker ni att bloggningen börjar komma igång igen? ;)


1
Amanda

det är bra emma, uppdatera uppdatera uppdatera :DDDD eftersom jag själv är så bra på det menar jag.....